Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Σημαδεμένο Ξωτικό

Πλάσματα και μαγεμένοι οδοιπόροι
που ακούσατε το κάλεσμα μου
περιπλανώμενοι στο δάσος
αναρωτιέμαι αν η φωνή μου
μοιάζει με την ανθρώπινη δική σας
ή πλησιάζει στην αγνή γλώσσα των ζώων

Η ομιλία μου
συγκεχυμένη σύνθεση
φωνηέντων και συμφώνων.
Την ακούς και θαρρείς
πως την καταλαβαίνεις
μα, αν ξεγελαστείς και μου απαντήσεις
σου παίρνω τη φωνή

Μοιάζω με πανέμορφη γυναίκα,
μα είμαι πλάσμα ενός άλλου κόσμου,
με τέχνη μαγείας και  γοητείας
έχοντας στην πλάτη μου φτερά εύθραυστα,
σαν της πεταλούδας

Η φωνή και τα γέλια μου
ακούγονται παντού,
μα σπάνια ανταλλάσσω κουβέντα με ανθρώπους,
που, όταν συχνά αντίκριζω,
μου άφηνουν κι από ένα σημάδι.

Προσφέρω τη θεραπευτική ψυχή μου
σε αυτούς
που προσέρχονται σιωπηλοί και με φόβο.

Όμως...

Μη βιαστείς να μου κλέψεις το μαντήλι
ώστε να σου δοθώ ολοκληρωτικά.
Σαν περάσουν τα χρόνια
θα το θέλω πίσω
για ν' ατενίζω την ελευθερία.


 

1 σχόλιο: